sobota, 26 września 2015

Tylko dla dorosłych... J`Aime La Nuit La Perla



(źródło:foto.me)
Ciemny pokój rozświetlony tylko kilkoma  tlącymi się delikatnymi ognikami świeczek. Duże łóżko powleczone piękną, jedwabną pościelą. Na nim Ona czekająca na Niego. Delikatna satyna przykrywa jej nagie ciało. On idzie do niej wiedziony pięknym zapachem. Jej zapachem.
J`Aime La Nuit La Perli uwodzą nie lepiej niż Ona patrząca na Niego zza opadających na jej twarz długich blond włosów. Ona kusi i La Perla kusi. Obie w nierozłącznym duecie zmysłowości i miłości. On Kocha Ją, Kocha wdychać zapach jej włosów, jej ciała. A w tym pięknym tańcu ciał otula Ich La Perla. Najbardziej zmysłowy, erotyczny, miłosny zapach jaki miałam okazję wąchać. Tak, Kobieta zdecydowanie może być ubrana tylko w te perfumy i nie będzie się czuła naga.


Jak z 6 składników stworzyć przepiękny, przecudowny, najwspanialszy zapach? To wie tylko tajemniczy twórca J`Aime La Nuit La Perli. Tak obezwładniających perfum chyba nigdy nie wąchałam. Takiego wrażenia nie zrobiły na mnie nawet ponadczasowe Chanel No 5. La Perla stworzyła zapach, który może być jedynym ubraniem kobiety. Tego się po prostu nie da opisać. To trzeba powąchać.
Pierwszy psik to zapach alkoholowej waty cukrowej o gruszkowym aromacie. Po chwili cały alkohol i karmelki uciekają by wydobyć wszystko to, co najpiękniejsze w dojrzałej, soczystej, słodkiej gruszce. Po jakimś czasie do głosu dochodzi także piękna, soczysta, czerwona, kobieca róża. Otulona aromatami drzewa kaszmirowego i żywicy bursztynowej. Po jakimś czasie cały zapach zostaje przykryty czarną, powabna koronką z orchidei i jaśminu. Połączenie idealne. Ciężko jest mi znaleźć drugi taki zapach, który zrobiłby na mnie takie wrażenie, który bym tak kochała wąchać w nieskończoność. A im dłużej mam ten zapach na sobie tym bardziej mnie pociąga, tym bardziej szlachetnieje.
Całość kompozycji, swoją drogą ciągnącej się za nosicielką i trwającej kilka(naście) dobrych godzin, dopełnia przepiękny flakon. Granatowo- fioletowy opalizujący kałamarz. Wypełniony cudnym, fioletowym, drogocennym płynem. Zwieńczony pięknym, solidnym korkiem, przypominającym kamień szlachetny. Z nadrukowanym od środka logiem LP.
Tak, te perfumy to dla mnie arcydzieło.
(źródło: fragrantica.com)



La Perla J`Aime La Nuit to perfumy z 2008 roku.
Nos: tajemniczy twórca.
Nuty głowy to: gruszka.
Nuty serca to: róża, jaśmin, orchidea.
Nuty bazy to: drzewo kaszmirowe, żywica bursztynowa.
Trwałość: około 10-12 godzin, na włosach nawet kilka dni.
Ogólna ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad tak, jak zostawiają po sobie dobre perfumy... :)